بردیا بردیا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات شیرین بردیا

سفر اصفهان با عمو حمید و خاله جم و مامان زرین 3

1392/6/17 9:18
نویسنده : مامان و بابا
247 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره رفتیم اصفهان و بعد شاهین شهر

وا خدا تو شاهین شهر کلی آب بازی کردم

وا خدا بهشت من اونجا بود

کلی کمک خالم چی شستم

کلی در پختن غذا کمک دادم

کلی همه را دوست داشتم

روز اول کلی اصفهان گشتیم

رفتیم سی و سه پل و پل خواجو و میدان امام وبازار ها رفتیم کلی خرید کردیم

بیشتر مامانم خرید کرد

رفتیم پارک صفه تله کابین سوار شدیم کلی اسباب بازی سوار شدیم

بیچاره بابام

ده دور کل اصفهان راگشتیم

شام ها کلا تو رستوران بودیم  وا خدا چقدر خوارک ها خوشمزه بود

ماشین بابام خراب شد روز آخری

باطری عوض کردیم درست شد

خدائیش خیلی خوش گذشت

از همه مرسی

 

بابا بریم دیگه

من خسته شدم

خوابم میاد مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بانو
8 مهر 92 12:17
یعنی من خوردمت اساسی . دورت بگردم . حیف که از زادگاهم دروم همشهری وگرنه ...!