بردیا بردیا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین بردیا

آشپز خانه

1392/4/8 15:13
نویسنده : مامان و بابا
156 بازدید
اشتراک گذاری

بیاین بدو ئید

یه جای خوب پیدا کردم

وا خدا کمد آشپزخانه جای خوبیه

من میگم مامان مدام در اینجا را باز می کنه

وا خدا اینجا چقدر می تونم خرابکاری کنم

وا خدا کمکم کن این درو باز کنم

تا سطل برنج ها بریزم پائین

کمی حال کنم

عزیزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بردیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیانا
8 تیر 92 15:22
اذیت نکن خوشگل من یه ماهی مثل تو دارم کمدها مال خودشه
مامانی محمد طاها
13 تیر 92 1:14
سلام مامان بردیا جون ما شما رو لینک کردیم رمز رو هم خصوصی براوت فرستادم
حسین
3 مرداد 92 0:20
سلام بردیا جون می بینم خیلی شیطون بلا شدی. مامانم میگه من هم وقتی کوچولو بودم خیلی از این کارا می کردمراستی من نفهمیدم بیب چیه که توی جاده کازرون چیدی؟