بردیا بردیا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین بردیا

سفر به کیش

1392/4/8 13:00
نویسنده : مامان و بابا
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

در اردیبهشت ماه بود که یک سفر به کیش رفتیم

با عمو حمید و خاله جم و مامان و بابا

از اینجا رفتیم لامرد بعد رفتیم ده شیخ و اشکنان و بندر آفتاب

هر چی جلو تر می رفتیم کلی گرم می شد

تا اینکه رفتیم اولین سفر دریائیم را با لندیگراف رفتیم به جزیره زیبای کیش

البته ماشین عموم هم داخل لندیگراف بود

کیش که رفتیم همراه عموم قلاب ماهیگیری  را برداشتیم رفتیم ماهیگیری البته هر شب کارمون همین بود ولی سبد ماهیمون هر شب خالی بود چون نتونستیم حتی یه ماهی کوچولو هم بگیریم

هرشب که می رفتیم ماهی گیری من کلی دوست داشتم

آقا لاکپشته    آقا سفره ماهی     و  من با سنگ های ساحل کلی غذا به ماهیها  دادم 

بعد رفتم با شن های ساحل کلی بازی کردم که بابائی هم اسم من را داخل شن های ساحل بیرون آورد.

........ ادامه دارد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی خوشتیپ
8 تیر 92 13:59
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون