بردیا بردیا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین بردیا

آخ دندونم درد می کنه

1391/8/27 11:13
نویسنده : مامان و بابا
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

(من دارم دندون دار می شم

٢تا از دندونام داره از پائین در میاد)

حسابی اذیتم میکنه

فدات بشم عزیزم داری اذیت می شی

بردیا جان هم داره صاحب دندون میشه

دیروز با بردیا رفتیم داخل ماشین بابا و به بابا گفتم انگشتت را تمیز بشور

پیاده شد تمیز انگشتش را شست و بهد اومد گفتم  دستت را بده من

گذاشتم تو دهن بردیا یه هو بابا گفت خدا را شکر واااااااااااااااااااا قربونت برم دندون داری

کلی همه شاد شدیم

پروردگارا

بابت همه خوبیهایی که در رشد بردیا بر ما داشتی شکر گذار هستیم

الهی شکککککککککککککککککککککککککر

عاشقانه دوستت دارم بردیا جان

تنها دلیل ادامه زندگی من و بابا هستی

خدایا نگهداش باش ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آزاده
6 آذر 91 12:37
عزیزم چه ماهه ماشالله
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
8 آذر 91 15:51
منم 6ماهه بودم دقیق روز واکسنم مامانم تیزی دندونمو کشف کرد............ ایشاا... اینجوری عکستو بندازی بردیا جونم
مامان سمانه
13 آذر 91 1:59
وای ماشالا په پسر ناز و با نمکی خدا براتون نگه داره مبارک دندوناش هم باشه به سلامتی
محمد
23 آذر 91 21:59
چه پسردایی خوشگلی دارم من!!!!
محمد
29 آذر 91 17:23
چه خوشگله!!!